Sponsoring ze strony producentów

Coraz częściej także producenci z rynku motoryzacyjnego decydują się sponsorować bardzo poważnie zespoły wyścigowe, słusznie uważając, że innowacje wprowadzane przez inżynierów na torach najszybszych klas wyścigowych będą prędzej czy później idealne do zastosowania komercyjnego. Szukanie nowych bodźców i kolejnych pomysłów na poprawienie jakości swoich produktów jest bardzo ważne, albowiem klienci tak jak szybko dowiadują się o modelu wyjątkowo źle skonstruowanym i niedobrze zaprojektowanym, tak samo szybko przekazują sobie informacje o wyjątkowo dobrych modelach, wytrzymałych, stabilnych oraz szybkich. Coraz częściej więc nie jest tak, że to wypuszczanie drogich samochodów ma przyczynić się do zbudowania wokół firmy otoczki wielkiego luksusu, ale budowanie wyjątkowo luksusowych samochodów samo w sobie zagwarantuje prędzej czy później oczekiwane rezultaty. Często jednak trzeba najpierw wyłożyć z własnej kieszeni pieniądze, albowiem wiele innowacyjnych planów i pomysłów kluczowych dla przyszłości całej branży motoryzacyjnych najpierw trzeba długo projektować, planować i obliczać różne warianty na komputerowych symulatorach.

Comments are closed.

W temacie
  • Świat bez motoryzacji?Świat bez motoryzacji?
    Każdy z nas posiada w domu samochód. W większości domów jest ich nawet więcej, niż jedna sztuka. Liczba samochodów osobowych bardzo dynamicznie wzrasta, a my wręcz uzależniliśmy się od korzyści, …
  • Motoryzacja nie dla każdegoMotoryzacja nie dla każdego
    Nie każdy interesuje się motoryzacją. Kiedy spotkamy dwóch mężczyzn i będziemy słuchali ich rozmowy to możemy nieco się zdziwić. Bardzo wiele osób lubi rozmawiać o samochodach, jeśli nie interesuje nas …
Strony